Opis
Samokorygująca gra manipulacyjna, która pozwala w zabawny sposób ponownie pogłębiać wiedzę o ilościach i liczbach do 10.
Aby odkryć tajemniczy wzór ukryty za każdym wyzwaniem, dzieci muszą współpracować!
Cel gry: wspólnie znajdźcie wszystkie ilustracje odpowiadające 2 instrukcjom na kartach zadań, aby stopniowo odkrywać pikselowy tajemniczy wzór.
Gra posiada 2 poziomy trudności:
– ilości i liczby od 1 do 5
– ilości i liczby od 1 do 10
Jak grać?
Nauczyciel wybiera kartę zadań i umieszcza ją na planszy. Każdy z graczy losuje po kolei żeton z woreczka:
– jeśli żeton jest niebieski, umieszcza go na polu odpowiadającym instrukcjom zawartym na niebieskim kwadracie;
– jeśli żeton jest żółty, umieszcza go na polu odpowiadającym instrukcji na żółtym kwadracie. Jego towarzysze potwierdzają lub nie jego propozycję;
– jeśli żeton jest czarny, przechodzi swoją turę.
Kiedy wszystkie żetony znajdą się na swoich miejscach, pojawia się tajemniczy wzór!
To wspaniała nagroda zespołowa!
Rozwój umiejętności:
- Rozwijanie umiejętności wizualnej dyskryminacji
- Porównywanie liczebności zbiorów
- Układanie i rozpoznawanie reprezentacji liczb
Zawartość:
- 1 książeczka edukacyjna
- 1 magnetyczna drewniana plansza do gry z siatką z tyłu pokrywy (35,3 x 25,1 cm)
- 9 dwustronnych kart zadań, czyli 9 tablic pierwszego poziomu z przodu i 9 tablic drugiego poziomu z tyłu (35,1 x 24,9 cm)
- 52 żetony magnetyczne w 3 kolorach w woreczku materiałowym: 35 żetonów żółtych, 15 żetonów niebieskich i 2 żetony czarne (2,6 x 2,6 cm)
Wymiary pudełka: 37,7 x 28,2 x 4,8 cm.
Wiek dziecka: 4 lata+
Opakowanie: kartonowe kolorowe
Normy: Zgodne z EN71 1.2.3
UWAGA ! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zabawka zawiera małe elementy. Ryzyko udławienia się.
Deklaracja zgodności CE
Importer/dystrybutor: Alicamed, ul. Włodarzewska 57A/2, 02-384 Warszawa, info@akademianathan.pl, www.akademianathan.pl
Producent: Nathan, 92 Avenue de France – 75013 Paris – France, export@nathan.fr, https://learning-materials.nathan.fr/